MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN
Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.
Eğitim için Mobil Telefonla Ara Kurs için Sabit Telefonla Ara Eğitim Takvimini Görüntüle Eğitim Başvuru Formunu Doldur
Instagram Sayfamızı Takip Edin

Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, İstanbul NLP tarafından sunulan ve müşteri ilişkilerini daha etkili bir şekilde yönetmek isteyen profesyonellere yönelik olarak tasarlanmış bir programdır. Bu eğitim, müşteri memnuniyetini artırma, müşteri sadakatini sağlama ve uzun vadeli müşteri ilişkileri kurma konularında katılımcılara kapsamlı bilgi sunar. Eğitim süresince, müşteri davranışlarını anlama, etkili iletişim stratejileri geliştirme ve müşteri şikayetlerini yönetme konuları ele alınır. Katılımcılar, müşteri ilişkileri yönetimi konusunda modern teknikleri ve stratejileri öğrenir ve pratik uygulamalarla bu bilgileri pekiştirir. Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi, katılımcıların iş yerlerinde daha etkili ve başarılı müşteri ilişkileri kurmalarına yardımcı olur.

Eğitim Tarihleri için tıklayın

Kurumsal Eğitim Takvimi

AMAÇ :

Günümüz şartlarında, müşteri sadakatiyle sonuçlanacakmüşteri ilişkileri, şirketlerin en önemli rekabet aracı durumundadır.Bu yüzden müşterinin ne istediğini anlayabilmek, müşteri beklentilerini karşılamak için neler yapılabileceğini bilmek, müşterinin bizi yönetmesine izin vermek gibi unsurları ele alıp değerlendirmek çok önemlidir. Katılımcılar, kendi davranışlarının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini görecekler,müşteri görüşmelerinde iyi bir izlenim yaratmak ve ilişkiyi sürdürmek için neler yapmak gerektiğini öğrenecekler. Aynı zamanda katılımcıların iş ilişkileri gelişecek ve işlerini daha iyi bir iş birliği içinde sürdürecekler, Şirket kurulan ilişkiler ve güven ortamı sayesinde doğru ve daha iyi şekilde temsil edilecek.

KATILIMCI PROFİLİ :

Müşteri İlişkileri / Satış / Pazarlama /CRM Takımı Çalışanları / Bölüm Yöneticileri.

EĞİTİM DETAYLARI :

Müşteri Kavramı Ve Müşteri İlişkilerinin Tarihsel Gelişimi,

Müşteri İlişkileri Yönetimi,

Müşteri İçin Değer Yaratma,

Müşteriyle Temas ve İletişim,

İletişim Modeli Ve Unsurları,

Müşteriyle İletişimde Empati,

Müşteriyle Uyum Ahenk,

Müşteriyi Bilinçaltı İkna ve Telkin Yöntemleri,

Müşterilerle İletişim Biçimleri,

Kritik Anlar,

Müşteriyle İleri Derecede Uyum ve Ahenk,

Duyusal Keskinlik ve Kalibrasyonun Kullanılması,

Temsil Sistemlerinin Uygulamalı Kullanımı,

Müşteriye Hizmetin Bireylere Olumlu Etkileri,

Müşteriyi Kazanma Ve Tutma,

Kaybedilen Müşterinin Geri Kazanılması,

Müşteri Şikayetlerinin Ele Alınması,

SWOT Analizi,

Müşteri Memnuniyetinin Maliyeti.

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 2 GÜN

Katılımcılara eğitim notları ve sertifika verilecektir.

Kurucumuz MCC Profesyonel Uzman Koç Berna Türköver TV Programlarında Koçluk Mesleğini anlatıyor.

HAFTA İÇİ
TARİH
SÜRE
SAAT
10-11 MART 2025 HAFTA İÇİ AKŞAM 2 GÜN 19.30-23.30
14-15 NİSAN 2025 HAFTA İÇİ AKŞAM 2 GÜN 19.30-23.30
12-13 MAYIS 2025 HAFTA İÇİ AKŞAM 2 GÜN 19.30-23.30
16-17 HAZİRAN 2025 HAFTA İÇİ AKŞAM 2 GÜN 19.30-23.30
23-24 HAZİRAN 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
7-8 TEMMUZ 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
4-5 AĞUSTOS 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
1-2 EYLÜL 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
6-7 EKİM 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
3-4 KASIM 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
1-2 ARALIK 2025 HAFTA İÇİ GÜNDÜZ 2 GÜN 10.30-16.30
HAFTA SONU
TARİH
SÜRE
SAAT
10-11 MAYIS 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
14-15 HAZİRAN 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
14-15 HAZİRAN 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
12-13 TMMUZ 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
26-27 TEMMUZ 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
9-10 AĞUSTOS 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
23-24 AĞUSTOS 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
13-14 EYLÜL 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
27-28 EYLÜL 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
11-12 EKİM 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
25-26 EKİM 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
8-9 KASIM 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
22-23 KASIM 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
13-14 ARALIK 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30
20-21 ARALIK 2025 HAFTA SONU 2 GÜN 10.30-16.30

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI)PROFESYONEL UZMAN KOÇLUK SERTİFİKA PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

NLP PRACTITIONER SERTİFİKA PROGRAMI

Detaylar için tıklayın >>

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) NEFES TEKNİKLERİ KOÇLUĞU PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) İLİŞKİ KOÇLUĞU PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) YÖNETİCİ VE TAKIM KOÇLUĞU PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) ÖĞRENCİ KOÇLUĞU PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

EFT UYGULAYICILIK & UZMANLIK EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI

Detaylar için tıklayınız >>

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) KURUMSAL KOÇLUK SERTİFİKA PROGRAMI

Detaylar için tıklayın >>

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

www.istanbulnlpkurumsal.com

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

      Hızlı Bilgi Formu

      BASINDAN

      Kurucumuz Berna Türköver
      Tv Programları

      error:
      Bize Yazın
      Merhabalar, İstanbul NLP Akademi olarak, Üniversite, E-Devlet, ICF Onaylı avantajlı kampanyalarımız mevcut, hangi programla ilgileniyorsunuz?