İstanbul NLP’nin Süreç Yönetimi Eğitimi, iş süreçlerinin daha verimli ve etkili bir şekilde yönetilmesini sağlamak amacıyla titizlikle tasarlanmış bir programdır. Eğitimde, süreç analizi, iyileştirme teknikleri ve performans ölçümü konularında kapsamlı bilgiler sunulur. Katılımcılar, iş süreçlerini analiz etme, mevcut süreçleri iyileştirme ve performanslarını objektif olarak ölçme becerilerini geliştirirler. Program, teorik bilgilerin yanı sıra pratik uygulamalarla desteklenerek, katılımcıların öğrendiklerini hemen iş ortamında hayata geçirmelerini sağlar. Süreç Yönetimi Eğitimi, katılımcılara iş yerlerinde daha verimli operasyonlar gerçekleştirmeleri ve sürekli iyileştirme kültürünü benimsemeleri konusunda önemli katkılar sağlar. Bu sayede, işletmelerin rekabet gücü artar ve operasyonel mükemmellik hedeflerine ulaşmaları kolaylaşır.
AMAÇ :
Süreç; İnsan, makine, malzeme, para, bilgi, zaman gibi kaynakları işeyip değer katarak iç veya dış müşteri beklentilerini karşılayacak, kurum verimliliğini artıracak çıktıları üreten işlemler dizileridir. Süreç Yönetimi Eğitiminin Amacı; Katılımcıların, kendi kuruluşlarının süreçlerini belirleyebilmeleri, süreçleri sınıflandırabilmeleri, tasarlayabilmeleri, süreçleri yönetmek üzere sistem kurabilmeleri, ilişkilendirerek süreç haritaları çizebilmeleri, hiyerarşik olarak alt kademelere kadar yayabilmeleri, ve süreçlerle ilgili iyileştirmeleri yönetebilmelerini sağlamaktır.Anlatılan metodoloji bir vaka çalışmasıyla adım adım uygulanarak pekiştirilecektir.
KATILIMCI PROFİLİ :
Süreç yönetimini ve süreç iyileştirme etkinliklerini kuruluşlarında başlatmayı ve uygulamayı amaçlayan yöneticiler, süreç iyileştirme çalışmaları içinde yer alması planlanan çalışanlar.
EĞİTİM DETAYLARI :
Süreç Ve İş Süreci Kavramları,
Süreçler Neden Önemlidir?
İş Süreçleri Ve Dikey Organizasyonlar,
Kilit Süreçlerin Belirlenmesi,
İyi Yönetilmeyen İş Süreçlerin Belirtileri,
Kritik Süreç Seçimi,
Süreç ve Alt Süreç Kavramı,
Süreç Sınıflandırma ve Süreç Hiyerarşisi,
Süreç Yönetiminin Amaçları Ve Yararları,
İş Süreçlerinin İyileştirilmesi,
BPI (Business Process Improvement) Metodolojisi,
İyileştirme Ekibinin Oluşturulması,
Sürecin Tanımının Yapılması,
Taslak Haritanın Çıkarılması,
Müşteri Bilgisini Toplama,
Sürecin Mevcut Durumunun İncelenmesi,
Önceliklerin Belirlenmesi ve Kıyaslama,
Sorunun Kaynağını Belirleme,
Çözüm Geliştirme,
Uygulama Planının Oluşturulması,
İyileştirmelerin Hayata Geçirilmesi,
Uygulamanın Yaygınlaştırılması,
Neden Sürekli İyileştirme?
Öğretilen İyileştirme Metodolojisinin Uygulanacağı Bir Vaka Çalışması,
Anlatım, Tartışma, Grup Çalışması.
KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi
SÜRE :2 GÜN
Katılımcılara eğitim notları ve sertifika verilecektir.
Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN :
ISTANBUL NLP INTERNATIONAL
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul
Telefon : +90 (216) 467 03 99 / +90 (537) 654 5826
E-posta : info@istanbulnlp.com.tr
Web : www.istanbulnlp.com.tr