İSTANBUL NLP® AKADEMİ MİSAFİR KARŞILAMA HOSTESİ SERTİFİKA PROGRAMI

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN
Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.

AMAÇ :

Bu eğitimin temel amacı, Misafir Karşılama Hostesliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Misafir karşılama hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesine ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.

KATILIMCI PROFİLİ :

İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,

Kendisini misafir karşılama hostesliği alanında geliştirmek isteyenler Misafir karşılama hostesliği alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler

EĞİTİM DETAYLARI :

Müşteri Kavramı

Müşteri Beklentileri

Müşteri Tipleri

Müşteri Tiplerine Uygun

Müşteri Tiplerine Uygun İletişim

Kişiler Arası Etkili İletişim

Beden Dili ve Mimiklerin Kullanımı

Müşteriyi Yönlendirme

Görgü ve Nezaket Kuralları

İmaj Yönetimi

Müşteri Memnuniyeti

Etkin Dinleme

Güzel Konuşma ve Diksiyon,

Zorlu Müşterilerle Başa Çıkma

Problem Çözme Becerileri

Uygun Uğurlama

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 3 GÜN

Katılımcılara eğitim notları verilecektir

SERTİFİKA

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından MİSAFİR KARŞILAMA HOSTESİ SERTİFİKASI verilecektir.

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

    error:
    Bize Yazın
    Merhabalar, İstanbul NLP Akademi olarak, Üniversite, E-Devlet, ICF Onaylı avantajlı kampanyalarımız mevcut, hangi programla ilgileniyorsunuz?