AMAÇ :
Bu eğitimin temel amacı, Misafir Karşılama Hostesliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Misafir karşılama hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesine ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.
KATILIMCI PROFİLİ :
İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,
Kendisini misafir karşılama hostesliği alanında geliştirmek isteyenler Misafir karşılama hostesliği alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler
EĞİTİM DETAYLARI :
Müşteri Kavramı
Müşteri Beklentileri
Müşteri Tipleri
Müşteri Tiplerine Uygun
Müşteri Tiplerine Uygun İletişim
Kişiler Arası Etkili İletişim
Beden Dili ve Mimiklerin Kullanımı
Müşteriyi Yönlendirme
Görgü ve Nezaket Kuralları
İmaj Yönetimi
Müşteri Memnuniyeti
Etkin Dinleme
Güzel Konuşma ve Diksiyon,
Zorlu Müşterilerle Başa Çıkma
Problem Çözme Becerileri
Uygun Uğurlama
KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi
SÜRE : 3 GÜN
Katılımcılara eğitim notları verilecektir
SERTİFİKA
ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından MİSAFİR KARŞILAMA HOSTESİ SERTİFİKASI verilecektir.
Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN :
ISTANBUL NLP INTERNATIONAL
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul
Telefon : +90 (216) 467 03 99 / +90 (537) 654 5826
E-posta : info@istanbulnlp.com.tr
Web : www.istanbulnlp.com.tr