İSTANBUL NLP® AKADEMİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ DANIŞMANI SERTİFİKA PROGRAMI

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN

Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.

Eğitim İçin Mobil Telefonla Ara Kurs İçin Sabit Telefonla Ara Eğitim Takvimini Görüntüle Eğitim Başvuru Formunu Doldur

Instagram Sayfamızı Takip Edin

AMAÇ :

Müşteri Hizmetleri Danışmanı sertifika programı ,müşteri temas noktalarında çalışanların, yazılı ve sözlü iletişim yetkinliklerini geliştirmeyi ve hizmet verilen müşterilerin memnuniyetini yükseltmeyi amaçlar.

KATILIMCI PROFİLİ :

İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,

Kendisini müşteri hizmetleri alanında geliştirmek isteyenler,

Müşteri hizmetlerinde çalışıp, alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler.

EĞİTİM DETAYLARI :

Müşteri Tanımı

Müşteri Beklentileri

Müşteri Tipleri

Müşteri Tiplerine Uygun İletişim

Çözüm Odaklılık

Müşteri Hizmetlerinde Olumlu Dil Kullanmak

Müşteri Hizmetleri ve Etkin Dinleme

Müşteri Hizmetlerinde Etkili İletişim

Memnuniyet Oluşturmak

İtirazlarla Başa Çıkmak

İkna Süreci ve İkna Yöntemleri

Çatışma Yönetimi

Müşteri Şikayetlerinin Önemi

Şikayet Karşılama ve Çözüm Süreci

Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma

Potansiyel Müşteri Yönetimi

Mevcut Müşteri Yönetimi

Memnun Uğurlama

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 3 GÜN

Katılımcılara eğitim notları verilecektir

SERTİFİKA

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından MÜŞTERİ HİZMETLERİ DANIŞMANI SERTİFİKASI verilecektir.

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

      Hızlı Bilgi Formu

      BASINDAN: Kurucumuz Berna Türköver TV Programları



      Koçluk ve Yaşam Koçluğu Eğitimi
      Öğrenci Koçluğu Eğitimi Programının Faydaları

      error: