AMAÇ :
Müşteri Hizmetleri Danışmanı sertifika programı ,müşteri temas noktalarında çalışanların, yazılı ve sözlü iletişim yetkinliklerini geliştirmeyi ve hizmet verilen müşterilerin memnuniyetini yükseltmeyi amaçlar.
KATILIMCI PROFİLİ :
İş hayatına atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar,
Kendisini müşteri hizmetleri alanında geliştirmek isteyenler,
Müşteri hizmetlerinde çalışıp, alanındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler.
EĞİTİM DETAYLARI :
Müşteri Tanımı
Müşteri Beklentileri
Müşteri Tipleri
Müşteri Tiplerine Uygun İletişim
Çözüm Odaklılık
Müşteri Hizmetlerinde Olumlu Dil Kullanmak
Müşteri Hizmetleri ve Etkin Dinleme
Müşteri Hizmetlerinde Etkili İletişim
Memnuniyet Oluşturmak
İtirazlarla Başa Çıkmak
İkna Süreci ve İkna Yöntemleri
Çatışma Yönetimi
Müşteri Şikayetlerinin Önemi
Şikayet Karşılama ve Çözüm Süreci
Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma
Potansiyel Müşteri Yönetimi
Mevcut Müşteri Yönetimi
Memnun Uğurlama
KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi
SÜRE : 3 GÜN
Katılımcılara eğitim notları verilecektir
SERTİFİKA
ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından MÜŞTERİ HİZMETLERİ DANIŞMANI SERTİFİKASI verilecektir.
Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN :
ISTANBUL NLP INTERNATIONAL
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul
Telefon : +90 (216) 467 03 99 / +90 (537) 654 5826
E-posta : info@istanbulnlp.com.tr
Web : www.istanbulnlp.com.tr