İSTANBUL NLP® AKADEMİ ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SERTİFİKA PROGRAMI

UZAKTAN&CANLI veya ÖRGÜN
Sertifika Programlarımıza avantajlı kampanyalarla katılımınızı bekliyoruz.

AMAÇ :

Bu eğitimin temel amacı, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Çağrı Merkezi Temsilciliği hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesini ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.

KATILIMCI PROFİLİ :

İş hayatına yeni atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar

Kendisini çağrı merkezi uzmanlığı alanında geliştirmek isteyenler,

Çağrı merkezi uzmanlığındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler,

Telefonda müşteri ile bağlantıda olan kişiler katılım sağlayabilirler

EĞİTİM DETAYLARI :

Çağrı merkezi kavramı

Çağrı merkezinin önemi

Başlangıçtan günümüze çağrı merkezi

Çağrı merkezinde sunulan hizmetler

Çağrı merkezinde hizmet kanalları

Çağrı merkezleri terimleri

Müşteri temsilcisi görev tanımı

Etkin Dinleme

İkna süreci ve ikna yöntemleri

Çözüm odaklılık

Müşteri Hizmetinde olumlu dil kullanmak

Telefonla iletişim

Gelen Çağrı Etkili İletişimi

Geri Arama sırasında uyulması gereken kriterler

Müşteri profilleri

İtirazlarla başa çıkmak

Müşteri Memnunuyeti

KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi

SÜRE : 3 GÜN

Katılımcılara eğitim notları verilecektir

SERTİFİKA

ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SERTİFİKASI verilecektir.

Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN :

ISTANBUL NLP INTERNATIONAL

Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul

Telefon : +90 (216) 467 03 99+90 (537) 654 5826

E-posta : info@istanbulnlp.com.tr

Web : www.istanbulnlp.com.tr

www.istanbulnlpkurumsal.com

    Ön Başvuru Formu

    EĞİTİMİN ZAMANI(*)

    error:
    Bize Yazın
    Merhabalar, İstanbul NLP Akademi olarak, Üniversite, E-Devlet, ICF Onaylı avantajlı kampanyalarımız mevcut, hangi programla ilgileniyorsunuz?