AMAÇ :
Bu eğitimin temel amacı, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği ile ilgili tüm bilgileri aktarmak, Çağrı Merkezi Temsilciliği hakkındaki temel süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğrenmeyi sağlamak, Öğrenilenlerin hayata geçirilmesini ve etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olmaktır.
KATILIMCI PROFİLİ :
İş hayatına yeni atılacak öğrenciler ve yeni mezunlar
Kendisini çağrı merkezi uzmanlığı alanında geliştirmek isteyenler,
Çağrı merkezi uzmanlığındaki yetkinliğini belgelemek isteyenler,
Telefonda müşteri ile bağlantıda olan kişiler katılım sağlayabilirler
EĞİTİM DETAYLARI :
Çağrı merkezi kavramı
Çağrı merkezinin önemi
Başlangıçtan günümüze çağrı merkezi
Çağrı merkezinde sunulan hizmetler
Çağrı merkezinde hizmet kanalları
Çağrı merkezleri terimleri
Müşteri temsilcisi görev tanımı
Etkin Dinleme
İkna süreci ve ikna yöntemleri
Çözüm odaklılık
Müşteri Hizmetinde olumlu dil kullanmak
Telefonla iletişim
Gelen Çağrı Etkili İletişimi
Geri Arama sırasında uyulması gereken kriterler
Müşteri profilleri
İtirazlarla başa çıkmak
Müşteri Memnunuyeti
KATILIMCI SAYISI : Max. 20 Kişi
SÜRE : 3 GÜN
Katılımcılara eğitim notları verilecektir
SERTİFİKA
ÜNİVERSİTE (E-DEVLET ONAYLI) tarafından ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SERTİFİKASI verilecektir.
Eğitimin Detayları ve kayıt için lütfen bizimle irtibata geçiniz.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN :
ISTANBUL NLP INTERNATIONAL
Caddebostan Mahallesi, Bağdat Cd. 300/18, 34728 Kadıköy/İstanbul
Telefon : +90 (216) 467 03 99 / +90 (537) 654 5826
E-posta : info@istanbulnlp.com.tr
Web : www.istanbulnlp.com.tr